[BSD] munin panaszkodik

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Okt. 16., P, 11:47:24 CEST

Laszlo Nagy wrote:

> # pwd
> /usr/ports
> # make search name=rrdtools
> #
>
> http://www.freebsd.org/cgi/ports.cgi?query=rrdtools&stype=all
>
> Nincs találat. Honnan telepítsem? Vagy ez nem egy port?

Ha mas nem:

http://oss.oetiker.ch/rrdtool/

> A ports tree-t néhány napja frissítettem (portsnap fetch ; portsnap
> update ).
> A perl innen lett telepítve: /usr/ports/lang/perl5.10
>
> A munin cron üzenet innen jön:   /usr/local/bin/munin-cron
> Ez egy nem konfigurálható program amit a munin port rakott föl magának,
> tehát illene megtalálnia a saját Munin.pm állományát, nem?

A fenti uzenet a perl interpreter uzenete, nincs koze a muninhoz, le sem
tudja forditani a scriptet, mert nincs meg a mumin.pm. A @INC egy perl
built-in hash, azokat a direket tartalmazza, ahol a modulokat keresi (a
tartalmat ki is irta), amugy futasidoben is valtoztathato.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>