[BSD] munin panaszkodik

Laszlo Nagy gandalf at shopzeus.com
2009. Okt. 16., P, 12:39:26 CEST

> A fenti uzenet a perl interpreter uzenete, nincs koze a muninhoz, le
> sem tudja forditani a scriptet, mert nincs meg a mumin.pm. A @INC egy
> perl built-in hash, azokat a direket tartalmazza, ahol a modulokat
> keresi (a tartalmat ki is irta), amugy futasidoben is valtoztathato.

Jó ezt vágom de ha egy port nem működik akkor nem az a megoldás hogy
megtanulom a perl-t és átírom a forrást. Ez nem hibajavítás hanem
barkácsolás. Mivel a munin config file-ban nincs olyan opció hogy
"location_of_munin_pm=/usr/local/????" ezért ez valószínűleg a __munin
port__ hibája. De neked is igazad van mert nem a __munin__ mint
különálló fejlesztés hibája.

Mielőtt elkezdeném kideríteni hogy miért nem működik így ahogy van,
megpróbálom föltenni a legfrissebb elérhető verziót. Ez a legokosabb
amit tehetek, és addig nem is rablom tovább senki idejét. (Most azonnal
tudom telepíteni, de ez már az én bajom.)

Üdv,