[BSD] 64 bit

Zsolt Kúti la.tinca at gmail.com
2009. Nov. 10., K, 21:19:09 CET

On Tue, 10 Nov 2009 18:11:33 +0100
Zahemszky Gábor <Gabor at Zahemszky.HU> wrote:

> A más által már emlegetett BROKEN mellett szóba jöhetnek olyan viccek
> is, mint az ONLY_FOR_ARCHS=i386 kezdetű Mekefile bejegyzések. Pl.
> jelenleg is ilyen a deszktopon néha hasznos emulators/wine -
> OK, hogy VirtualBOX-szal éppen ki lehet váltani, de azért wine kisebb
> ágyú arra a verébre.

Az utolsóra reagálva mindenkinek köszönöm az infókat. Nem mondtam, h
desktop használat miatt érdekel elsősorban, de mindenképpen hasznos
tudni a szerver oldali vonzatokról is.

Igen, a flash 32 biten is nagyon nyögvenyelős, ezek szerint 64 biten
méginkább figyelni kell. Az előbbin próbáltam wine alatt. Ment ugyan, de
nagy terheléssel és szaggatva. Vszínűleg egy linuxos operával fogom
megpróbálni.
Portokat a mondottak szerint átnézem majd.
Bár desktopon a 4GB-os határ látszólag nem különösebben érdekes,
azért fejlesztés közben hirtelen szerverré alakulhat a gép, bár
nagyon meg kell hajtani még így is :-) Desktopként szinte sosem bírom
1G fölé tornázni az aktív memória foglalást...
Skype - nos igen, tervek vannak vele, de ezel szerint itt is vannak
gondok.

A 4GB-os határon kívül teljesítményben van észlelhető különbség? (bocs,
ha hülye kérdés)

Köszi még1x!!

Zsolt

Zsolt Kúti