[BSD] Lista/honlap - hogyan tovabb?

Legradi Gabor legradi.gabor at nik.bmf.hu
2008. Jún. 30., H, 14:53:40 CEST

2008. jún. 30., hétfő, 13.11.28 CEST dátummal,
Antal Rutz <rutz at hu.freebsd.org> írta,
"[BSD] Lista/honlap - hogyan tovabb?" témában:
Hahó!
> [...]
> De hat egy egyetemistanak mindenre van ideje, es hol vannak mar azok
> a gondtalan diakevek, ugye-ugye..
>
> A gep a Miskolci Egyetem infotanszakenek geptermeben van, a hardverrel
> nincs gond, a korabbi P5-ost kicsereltem meg 2 eve egy 2GHz-s masinara.
> Viszont mivel szeretve tisztelt volt tanarom, a tanszek vezetoje,
> Dr. Vadasz Denes egy honapja meghalt (R.I.P.), keves remenyet latom,
> hogy ha egyszer valami gond lesz a cuccal, vagy arrebb kell pakolni,
> mar "elfelejtenek" engem ertesiteni, es akkor oda a HP es a levlista

A ,,logikai'' költöztetés (mirror, majd pedig elsődlegessé tétel)
pontosan milyen szolgáltatásokat jelent, és kb. milyen mennyiségű
erőforrást igényel az üzemeltetés (mint pl. memória, háttértár)?

> Mivel szerencsere van egy gepem mashol, ami biztosabb szolgaltatast
> tud nyujtani, eloszor arra fogom atkoltoztetni a DNS-t, a levlistat,
> a hivatalos mirrort, es a magyar honlapot.
> Kesobb persze nem lenne haszontalan, ha legalabb a levlista a bsd.hu
> ernyoje ala kerulne, megiscsak jobb az, ha naluk futnak ossze a BSD-s
> szalak.

Ez mindenképpen hasznos lenne. Igyekszem ennek utánanézni!

> A magyar honlappal is illene kezdeni valamit, bator es lelkes
> jelentkezoket varok, hajlando vagyok host-olni, shellhozzaferest
> biztositani ugyes vallalkozoszellemu fejlesztoknek.
>
> A koltozest augusztusra tervezem.
>
> Ezeket a leveleimet csak ritkabban olvasom, gyorsabb kontakt cimem:
> antal.rutz at gmail.com
Ezzel a címmel a listán is fenn vagy?

Gábor
"Share what you know. Learn what you don't."