[BSD] Lista/honlap - hogyan tovabb?

Antal Rutz rutz at hu.freebsd.org
2008. Jún. 30., H, 13:11:28 CEST

Sziasztok!

Raneztem a www.hu.freebsd.org/hu -ra, es szomoruan tapasztaltam, hogy
bizony megakadt a hoskorban. Pontosabban azota nem nyultam hozza...
De hat egy egyetemistanak mindenre van ideje, es hol vannak mar azok
a gondtalan diakevek, ugye-ugye..

A gep a Miskolci Egyetem infotanszakenek geptermeben van, a hardverrel
nincs gond, a korabbi P5-ost kicsereltem meg 2 eve egy 2GHz-s masinara.
Viszont mivel szeretve tisztelt volt tanarom, a tanszek vezetoje,
Dr. Vadasz Denes egy honapja meghalt (R.I.P.), keves remenyet latom,
hogy ha egyszer valami gond lesz a cuccal, vagy arrebb kell pakolni,
mar "elfelejtenek" engem ertesiteni, es akkor oda a HP es a levlista
is.

Mivel szerencsere van egy gepem mashol, ami biztosabb szolgaltatast
tud nyujtani, eloszor arra fogom atkoltoztetni a DNS-t, a levlistat,
a hivatalos mirrort, es a magyar honlapot.
Kesobb persze nem lenne haszontalan, ha legalabb a levlista a bsd.hu
ernyoje ala kerulne, megiscsak jobb az, ha naluk futnak ossze a BSD-s
szalak.
A magyar honlappal is illene kezdeni valamit, bator es lelkes
jelentkezoket varok, hajlando vagyok host-olni, shellhozzaferest
biztositani ugyes vallalkozoszellemu fejlesztoknek.

A koltozest augusztusra tervezem.

Ezeket a leveleimet csak ritkabban olvasom, gyorsabb kontakt cimem:
antal.rutz at gmail.com

Sziasztok

--

--arutz

Ui:
Nehezen hoztam meg ezt a dontest, mert mar nagyon a szivemhez nott ez
a gep (inkabb az elodje), amely meg FBSD 2.1.5-tel kezdte meg
"szarnyalasat":) (FYI: ezen indult be a miskolci IPV6 KAME patchset-tel,
4-5 nemzetkozi tunnel-lel, BGP-vel, jo moka volt)
Jelenleg csak azert tudok ott fenntartani egy gepet, mert ilyen extra
nonprofit szolgaltatasok futnak rajta, meg persze az oreg Vadasz
lelkesedese es joindulata is kellett hozza.