[BSD] karakterkodolas + Terminal + bash

attila.rajmund.nohl at ericsson.com attila.rajmund.nohl at ericsson.com
2008. Feb. 8., P, 13:52:23 CET

On Fri, 8 Feb 2008, Gyorgy Simon wrote:

> Hello Nekem azt mondja a pine, hogy:
>
>    [ The following text is in the "iso-8859-2" character set. ]
>    [ Your display is set for the "utf-8" character set.  ]
>    [ Some characters may be displayed incorrectly. ]
>
> ez volt az amit te kuldtel.
> Es elvileg en utf-8-at hasznalok

Ez érdekes, mert általában utf-8-cal mennek a leveleim, de az előző
fejlécében azt volt:

nálad meg iso-8859-2 lett belőle. A válaszodban pedig ez jött:

Egyébként a terminálod tud UTF-8-at (a gnome-terminal-ban pl. lehet
állítani)? A locale jól van beállítva? A pine-ban vannak ilyen opciók:

Display-Character-Set
Keyboard-Character-Set
Posting-Character-Set

ezek mire vannak állítva?

 				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
  tried it."