[BSD] FreeBSD szervernek?

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2007. Júl. 11., Sze, 11:29:33 CEST

On Wed, Jul 11, 2007 at 11:00:42AM +0200, Mohacsi Janos wrote:
> Szia!
>
> 	Szerintem nyugodtan hasznalj FreeBSD-t. A levelezo listan tudunk
> segiteni. A FreeBSD-n is alkalmazhato pf szerintem konyebben ertheto mint
> az iptables.  Termeszetesen legkonyebben infromaciot es tamogatast angol
> nyelven talalsz.

Ez most vmi hitvita, vagy csak idevagjatok, h a pf beallitasa
egyszerubb, mint az iptables?:)

Egyreszt tobbnyire az az egyszerubb, amit mar hasznalt, masreszt
izlesfuggo is.

Amugymeg total uj rendszerrel nem szokas ismerkedni eles kornyezetben.
De majd ha osszecsinalja magat a gepe, akkor is kimentek gondolom
segiteni a levlista keretein belul:)

tompos