[BSD] FreeBSD szervernek?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Júl. 11., Sze, 11:00:42 CEST

Szia!

 	Szerintem nyugodtan hasznalj FreeBSD-t. A levelezo listan tudunk
segiteni. A FreeBSD-n is alkalmazhato pf szerintem konyebben ertheto mint
az iptables.  Termeszetesen legkonyebben infromaciot es tamogatast angol
nyelven talalsz.
pf-el kapcsolatban lasd: http://home.nuug.no/~peter/pf/

Udvozlettel:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882