OFF (de tényleg off) Re: [BSD] Java sok memóriát zabál?

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2007. Jan. 18., Cs, 21:35:50 CET

>   Más módszerrel kell írni mindössze... a lényeg, hogy ne új JVM induljon,
> hanem egy meglévőhöz tudd kapcsolni. Simán megoldható, hogy egy Java démonnak
> továbbítod local socketen a pipe-ot.

Nem mondtam hogy lehetetlen megcsinálni, de nem ez a módja. Egy unix
parancsot akkor használsz amikor épp kell. Sokszor van úgy hogy nem
tudod megmondani, hányszor lesz rá szükséged és mikor. Nem éri meg egy
démont indítani csak azért, hogy használhass egy parancsot.
>   El tudod képzelni, hogy olyan csúcs-szuper gépem van, hogy majd 1.4GBájt
> adatot betölt a háttértárról, majd ki is teszi swap-re két másodperc alatt?

Oké, de ez java. Ezek szerint natív programot nem tudsz mutatni?  Engem
az érdekelt volna, lenne olyan programom amin sokat segítene ez az "úgy
csinál mintha már ki is lenne swappelve" módszer.

   Laci