OFF (de tényleg off) Re: [BSD] Java sok memóriát zabál?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2007. Jan. 18., Cs, 21:49:47 CET

Halihó!

2007. január 18. 21.35 dátummal Laszlo Nagy ezt írta:
> Nem mondtam hogy lehetetlen megcsinálni, de nem ez a módja. Egy unix
> parancsot akkor használsz amikor épp kell.

  Persze, egy spamszűrést is akkor csinálsz, amikor kell, vagy egy http
kérésre is akkor válaszolsz, amikor kell... de nem indítasz minden egyes
alkalommal egy spamszűrőt vagy egy webszervert.

> Sokszor van úgy hogy nem tudod megmondani, hányszor lesz rá szükséged és
> mikor. Nem éri meg egy démont indítani csak azért, hogy használhass egy
> parancsot.

  Gyorstár, object pool, satöbbi... mind megoldható.

> Oké, de ez java. Ezek szerint natív programot nem tudsz mutatni?

  Az összes program ilyen, ami használ különféle libeket. A libet nem húzza be
az oprendszer, amikor a program azt mondja, hanem csak megjelöli
betöltendőként és úgy hivatkozik rá, mint kiswappelt alkotóelem. És csak
akkor tölti be, ha tényleg kell. Szinte minden oprendszer így működik.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu