[BSD] FreeBSD

Gábor Illó stageline at gmail.com
2007. Aug. 12., V, 14:09:53 CEST

-----Original Message-----
From: bsd-bounces at hu.freebsd.org [mailto:bsd-bounces at hu.freebsd.org] On
Behalf Of Kollar Csaba
Sent: Sunday, August 12, 2007 1:54 PM
To: Magyar BSD levlista
Subject: Re: [BSD] FreeBSD

On Sun, 2007.08.12. at 10:36 +0200, Gábor Illó wrote:
>    Debain alatt ezeket mind tudom, iptables is beállítom akár mikor de a
>    bsd tu"zfala nekem még nagyon új.

Úgy gondolom hogy freeBSD gyorsabb mint a debian az eddig hup.hu-n
olvasottak alapján.
Web kiszolgálónak a debian nem felel meg mert 20-30-as loadokat csinál az
sql pedig optimalizáltam egy script segítségével.
Az oldalak belassultak jelenleg az erőforrás egy core2duo 2,4Ghz 4MB L2 vel
4GB memóriával aminek azért ennél többet kéne bírnia szerintem.
A legnagyobb oldal naponta 10.000 egyedi látogatót generál.
Ez a MySQL szerver fut: 3 nap, 19 óra, 53 perc, 9 másodperc. Elindítva:
2007. Aug 08. 18:15.
Lekérési statisztika: Az indulás óta 456 863 182 kérés ment el a szerverhez.
Sajnos a php scripteket a jelenleginél jobban nem tudjuk átírni hogy
kevesebb lekérést csináljon.

BSD levlista
BSD at hu.freebsd.org