[BSD] ports

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2007. Ápr. 11., Sze, 09:42:41 CEST

Szia!
 	Az apache sajnos meg nem koveti a konvenciokat, hogy ezeket
opciokent kezelje. Ha opciokent kezelne, akkor /var/db/ports-ban talalnad
meg az aktualis opciokat.... Irj PR-t az apache port karbantarotinak....
Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning and Projects
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882