[BSD] ports

Gábor Sebestyén segabor at gmail.com
2007. Ápr. 11., Sze, 10:20:08 CEST

On 4/11/07, Mohacsi Janos <mohacsi at niif.hu> wrote:
> Szia!
>         Az apache sajnos meg nem koveti a konvenciokat, hogy ezeket
> opciokent kezelje. Ha opciokent kezelne, akkor /var/db/ports-ban talalnad
> meg az aktualis opciokat.... Irj PR-t az apache port karbantarotinak....

Nekem általában tetszőleges portsból forgatott csomagnál kellene ez a
tulajdonság, hogy megjegyzi a make, milyen flag-ekkel forgattam.

Ez az egész valójában onnan jött elő nálam, hogy épp újra kell
forgatnom a komplett apache22 + subversion brancsot, mert újabb
Berkeley DB-t akarok használni (db4 helyett db42-t). De már
elfelejtettem, pontosan mik is voltak a konfigurációs paraméterei az
apache-nak.

Gábor