[BSD] FireFox + Flash?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2006. Nov. 27., H, 12:38:21 CET

Sziasztok!
 	en probaltam a graphics/gnash portot. Olyan jol mukodik, hogy
flash indulasa magaval rantja nem csak az egesz bongeszot, hanem az X-et
is.
 	A www/linux-flashplugin7 meg a legstabilabb. Csak kb. 10 perc
flash-ezezes utan nyomja le a bongeszot. Erdemes telepiteni
www/xpi-flashblock -ot, igy csak azt a flash-t nezi meg a bongeszo amit
tenyleg kell....

Ha valakinek mas tapasztalata van akkor ne kimelje a listat.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate, Head of Network Planning
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 70EF9882: DEC2 C685 1ED4 C95A 145F  4300 6F64 7B00 70EF 9882