[BSD] FreeBSD Rebooting Problemak

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2006. Aug. 14., H, 16:31:01 CEST

Hali,

NewHope wrote:
> A gep automatikusan rebootol ha torolni probaljuk a
> fileokat (egyszerre).
Ez furcsa, a FreeBSD nem szokott ilyet csinalni.

> Kerdes:
> Mi okozhatja ezt?
Gyanus, hogy hardverhiba (memoria v. proci tulmelegedes).

> Tudom tudom tudom: update aztan... En linux szerverekert felelek, a BSD
> gazdi koccolt Japanba igy marad a nyakunkon ez a beteges "ordog".
Barcsak ez lenne az en gondom :-) En is Linux szerverekert felelek, de a
  FreeBSD-ket sokkal atlathatobbnak tartom es jobban szeretem oket.

> Lehetne e olyat hogy
> kernel upgrade mondjuk 5.5 vagy 5.4-bol
Hogyne, nem olyan nehez. A handbook-ban van hozza reszletes leiras.

> Mas epito 5let, kritika?
Mihamarabb frissits RELENG_6-ra mert elott volt valami gond a jail
korul. Itt van rola szo: http://www.freebsd.org/releases/6.1R/errata.html .

Udv,
--
qmi