[BSD] FreeBSD Rebooting Problemak

NewHope hunvagyok at freemail.hu
2006. Aug. 7., H, 10:05:58 CEST

Hali lista,

Adott egy FreeBSD 5.2.1. Orokoltem a boxot, sajnos nem sokat tudok rola
egyenlore. A box futtat 5 kulonbozo jailt, dns, cups, imap-cyrus, stb...

Egy directoriban 2 hetente osszegyulik egy halom file (sarg reports) kb
n-ezer file. A gep automatikusan rebootol ha torolni probaljuk a
fileokat (egyszerre). Ez siman megy reboot utan, sot azt tapasztaltuk
hogy utana meg kb 10 napig is megy. Ha az uptime kozelit 2 hethez, tutti
a reboot ami sajnos nem csatolja le a fajlrendszereket rendesen, ezert
idegesit. A HP (DL380) szetvizsgalta a gepet, RAM, minden ok.

Most azt csinaljuk hogy hetente ujrainditjuk manualisan igy nincs auto
reboot torleskor.

Kerdes:
Mi okozhatja ezt?

Tudom tudom tudom: update aztan... En linux szerverekert felelek, a BSD
gazdi koccolt Japanba igy marad a nyakunkon ez a beteges "ordog".

Mit kene csinalni? Olvasgattam az upgrade opciokat. Lehetne e olyat hogy
kernel upgrade mondjuk 5.5 vagy 5.4-bol mert en arra gyanakszom de nem
nagyon piszkalnam a userland-et. Sajnos felek a jail-ektol meg a gepet
vegul is nem ismerem, szoval a software-t nagyon nem bantam. Lehet ilyet
BSD -vel?
Mas epito 5let, kritika?

Koszi

Adam