[BSD] FreeBSD 6.x Intel PRO/1000 driver

Kollar Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2006. Aug. 9., Sze, 15:09:13 CEST

On Wed, 2006.08.09. at 14:42 +0200, Bolya Imre wrote:
> Ezek szerint erre is tegyen fel az új drivert?
> Egyébként pontosan mit tapasztaltál ultraszopás címen? Bár még csak pár
> napja tesztelem a gépet, de egyelőre minden OK-nak tűnik.

Itt pci -os PRO/1000 MT -kkel szivtam. Dobaltak a linket. Ezt
valamennyire megoldotta az ifconfig polling opcioja. Viszont
tovabbra is eljatszak neha, meg azt is hogy megall a forgalom
2-3 sec -re (ilyenkor nem dobja a linket). Meg mindig az em driverre
gyanakszom, persze lehet hogy teljesen mas okozza. Ja,
switchek/kabelcsere persze meg lett probalva, de nem hozott
megoldast.

--
Chal