[BSD] FreeBSD 6.x Intel PRO/1000 driver

Bolya Imre Bolya.Imre at sch.bme.hu
2006. Aug. 9., Sze, 14:42:01 CEST

Hello!

Most konfigolok egy szervert, melynek az nvidia alaplapján van egy
integrált gbites intel kártya, a dmesg szerint:
em0: <Intel(R) PRO/1000 Network Connection Version - 3.2.18> port
0xa000-0xa03f
mem 0xda000000-0xda01ffff irq 19 at device 12.0 on pci2

Ezek szerint erre is tegyen fel az új drivert?
Egyébként pontosan mit tapasztaltál ultraszopás címen? Bár még csak pár
napja tesztelem a gépet, de egyelőre minden OK-nak tűnik.

Köszi,
Imre