[BSD] Firefox 1.5 instabilitása linux-flashplugin-7 .x használata közben

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2006. Ápr. 3., H, 00:53:00 CEST

Szervusz!

On Sun, 2 Apr 2006 20:22:22 +0200 (CEST) Ádám Szilveszter wrote:

> Semmit. Meg orulhetsz, hogy egyaltalan mukodik a linuxpluginwrapper...

Örülök is, főleg annak, hogy nem én szúrtam el valamit.

> A probleman az szokott segiteni, ha atvaltasz a linux-firefox portra,
> akkor a flash csodasan mukodni kezd.

Azért ennyire nem hiányzik a flash.
Így is sok linux-*any* van a gépemen. ;-)

> Hogy valami jot is mondjak, a flash nelkuli FreeBSD-s mozilla/firefox
> stabilitasa allitolag sokat javul. (Nekem ezzel nem volt bajom sosem
> igy nem latok valtozast) A memoriat meg mindenhogy eszi.

Stabilitás az eddig is megvolt (hatos flash mellett is). Memóriazaba még
csökkent, idáig szégyentelenül 560-620 megát követelt magának pár órás
több tabos böngészés után, most megelégszik 280-320 MB közötti
mennyiséggel.

Akkor egyelőre maradok a hatos flashnél, várom a fejleményeket.

Köszönöm a reagálást.
--
Üdvözlettel:
Cemasko Viktor.