[BSD] Firefox 1.5 instabilitása linux-flashplugin-7 .x használata közben

Ádám Szilveszter sziszi at c2.hu
2006. Ápr. 2., V, 20:22:22 CEST

Szia!

Viktor Cemasko said:
> FreeBSD 6.1-PRERELEASE #0: Sat Mar 25 00:12:08 CET 2006
> root@:/usr/obj/usr/src/sys/BLACK_CROW  i386
>
> linux-flashplugin-6.0r79_3
> firefox-1.5.0.1_2,1
>
> Ami kielégítően működik is.
> Mivel egyre több oldal kér a 7-es flasht, szerettem volna upgradelni.
> Ami egyetlen aprócska akadályba ütközik, browser ezután hiba üzenet
> nélkül elhasal minden, akár nyomokban, flasht tartalmazó oldalon.
>
> /usr/local/share/examples/linuxpluginwrapper/libmap.conf-FreeBSD6
> tartalma /etc/libmap.conf-ban tükrözve vagyon.
>

> Naiv kérdésem az, hogy másnál is ilyen instabilan megy a
> [...]

Semmit. Meg orulhetsz, hogy egyaltalan mukodik a linuxpluginwrapper
(-CURRENT
alatt momentan egyaltalan nem teszi, es ezt mar tobb honapja)

A probleman az szokott segiteni, ha atvaltasz a linux-firefox portra,
akkor a flash csodasan mukodni kezd. Mas kerdes, hogy pl Java nyilvan
akkor
linuxos kell hozza, es ugyanigy az esetleges mplayer plugin (es maga az
mplayer is) mert akkor a FreeBSD-s progikat nem fogod tudni hasznalni.
Ugyhogy most a FreeBSD desktop experience web bongeszes tekinteteben
kb ugy
nez ki, hogy kell egy linuxos bongeszo a flash miatt, meg egy
FreeBSD-s minden
mas miatt. Hogy valami jot is mondjak, a flash nelkuli FreeBSD-s
mozilla/firefox stabilitasa allitolag sokat javul. (Nekem ezzel nem volt
bajom sosem igy nem latok valtozast) A memoriat meg mindenhogy eszi.

Vagy persze lehet Operat is hasznalni.

C2 MAIL: A nagy levelez-Ő.  http://mail.c2.hu