[BSD] freeBSD lassú router

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2005. Már. 17., Cs, 12:20:14 CET

On Thu, 17 Mar 2005, Balazs Pocze wrote:

> [...]
> mindig nem jött meg a router, viszont az nt úgy gondolta, hogy meghal, és
> így egyfolytában elkékhalált. :(
> Ideiglenesen kicseréltem egy FreeBSD-re (5.3), és működik is, de _nagyon_
> lassú lett. Ez egy PIIICeleron at 600, 128M RAM (csak ideiglenesen ~1 hónap)
> Van benne egy rl0, hálókártya, és egy ed0 is. Merre érdemes nézelődnöm debug
> ügyén? Állítanám a média típust, de nem lehet (vagy legalábbis nem tudom,
> hogy mi a linuxos mii-tool bsd megfelelője)
> Ilyesmi. Szóval van valakinek tippje, hogy merre érdemes szétnézni?

ifconfig - a BSD-ben nincsen mii-tool ganyolas. Azt, hogy mit tamogat a
driver az adott driver man page irja le. pl man rl
100baseTX             Set 100Mbps (Fast Ethernet) operation.  The
                            mediaopt option can also be used to select
                            either full-duplex or half-duplex modes.

Az ed(4) kartyanal erdemes megnezni a driver opciokat...

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98