[BSD] freeBSD lassú router

Balazs Pocze banyek at zpok.hu
2005. Már. 17., Cs, 12:03:52 CET

Sziasztok!

Volt nekem egy régi nt4 szerverem, ami egyrészt routerként funkcionált,
másrészt futott rajta egy VPN szoftver egy darabig.
Később megszűnt ez a VPN szoftver, és kitaláltuk, hogy kicseréljük a
későbbiekben egy hw-es megoldásra (cisco). Teltek, múltak a napok, és
még mindig nem jött meg a router, viszont az nt úgy gondolta, hogy
meghal, és így egyfolytában elkékhalált. :(
Ideiglenesen kicseréltem egy FreeBSD-re (5.3), és működik is, de
_nagyon_ lassú lett. Ez egy PIIICeleron at 600, 128M RAM (csak ideiglenesen
~1 hónap) Van benne egy rl0, hálókártya, és egy ed0 is. Merre érdemes
nézelődnöm debug ügyén? Állítanám a média típust, de nem lehet (vagy
legalábbis nem tudom, hogy mi a linuxos mii-tool bsd megfelelője)
Ilyesmi. Szóval van valakinek tippje, hogy merre érdemes szétnézni?

üdv,
   banyek