[BSD] RE: elveszett levelek

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Jan. 5., Sze, 16:03:51 CET

Hi!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.01.05 15:28:30:

> On 2005. 01. 05., Marton Kenyeres has wisely spoken:

> Igen ez én lennék, és sajnos ráismerek a leveleimre. Az eAppliance a
> mi csodálatos masinériánk, melynek konfigurációjában kedves
> rendszergazdánk könnyûnek találtatott, így leveleink fele az enyészeté
> lesz. A FORGED_MUA_THEBAT problémát viszont nem értem: az általam
> használt levelezõliens tényleg a The Bat!, és nem csak annak mondja
> magát :)

Persze, csak mint korabban is tippeltem, miutan az az ize appliance
szetszedi es ujra osszerakja, mar nem ugy nez ki, mint egy tipikus the
Bat-es level igy az SA ellenorzesen megbukik.

Sajnos nekem is jeleznek problemakat (igaz inkabb a levelek kinezetevel)
miota a haz levelezeset atallitottak a Lotus "fapad" Notes alapra, de
ezeket nem lesz egyszeru javitani... pl ami nekem is feltunik, az a
hianyzo newline az utolso sor utan, amit eddig minden mas rendszer
odarakott.

Sz.
--------- következ? rész ---------