[BSD] RE: elveszett levelek

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2005. Jan. 5., Sze, 15:28:30 CET

On 2005. 01. 05., Marton Kenyeres has wisely spoken:

> Konkretan nemtom hogy milyen level veszett el es hol, de az biztos, hogy
> Hajdu Zoltan (gondolom o lenne hazex) levelei rendszeresen a junk
> mappaban landoltak, mert a SpamAssasin-nal megbukott a
> FORGED_MUA_THEBAT_BOUN teszten. Ennek meg valoszinuleg az az oka, hogy
> az a valami ami sajat magat MCAFEE eAppliance-nek nevezi belematat a
> levelekbe, a SA meg nem ismeri fel az X-NAIMIME-Modified headert, amit
> gondolom ez az ize tesz bele.

Igen ez én lennék, és sajnos ráismerek a leveleimre. Az eAppliance a
mi csodálatos masinériánk, melynek konfigurációjában kedves
rendszergazdánk könnyûnek találtatott, így leveleink fele az enyészeté
lesz. A FORGED_MUA_THEBAT problémát viszont nem értem: az általam
használt levelezõliens tényleg a The Bat!, és nem csak annak mondja
magát :)

Üdv:

Hajdú Zoltán

*** This message has been scanned by MCAFEE eAppliance.