[BSD] mysql install pthread

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2005. Aug. 16., K, 13:23:21 CEST

On Tue, Aug 16, 2005 at 12:33:05PM +0200, Ádám Szilveszter dr. wrote:

> Tudod, erre jon a szokasos valaszom: ulj kicsit odebb, mert nem latom a
> kepernyodet olyan jol. De most komolyan: ezert kerdeztem azt, amit az elso
> valaszomban kerdeztem.

Huha, kerdeztel is? Mi volt az?:)

> Alkalmazasokat kell hozza linkelni, leven egy library. Kb ugy, mint anno a
> linuxthreads portot, vagy mostanaban az elodjet, a pth-t.

Jo, azt vagom, de csak annyi kell, hogy -L/usr/local/lib, vagy mifene?
Teljesen huje vagyok ehhez am:)

> [...]
> kornyezetben megszokott szalkezelo konyvtarat hasznaljak, van ami meg le
> se fordul esetleg nelkule. A FreeBSD-n elerheto harom szalkezelo kozul
> jelenleg a libpthread a legjobban ajanlott, ez egyuttmukodik a kernellel a
> szalkezelesben es asszem 1:many szalkezelest csinal, a libthr egy
> alternativ de ugyancsak a kernellel egyuttmukodo konyvtar, ami 1:1
> mappinget csinal. A libc_r mar inkabb csak a teljesseg kedveert van jelen,
> hasznalata nem ajanlott, mar nem fejlesztik. Azt, hogy mi melyik
> konyvtarat hasznalja, pl az /etc/libmap.conf fajllal lehet befolyasolni.

Ja igen, mintha ez lett volna a kerdesed. Nincs libmap.conf file-om.
Akkor mit hasznal?
A libkse az micsoda (most hirtelen neztem a libmap.conf man-jat. Nem
az a legujabb? Elkeveredtem:)

> Hat ha akkor azt irtad be akkor most is az van benne.

Akkor viszont mysql tamogatassal kellett volna fordulnia, de nem
tette.

tompos