[BSD] Undelete, SOS

stan stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 30., Cs, 23:31:54 CEST

Nice to see you again! :)

Egyik ismerosom hasonlo problemaval kuzdott es valami
programot raeresztett (talan tct volt a program neve)
visszallitasi celbol. Sajnos most mar nem tudom elerni,
holnap meg oktatason vagyok, de beszelek vele napkozben es
ha addig nincs hasznalhato otlet, irom az eredmenyt. Amit
hallomasbol tudok a programrol, hogy mocskosan lassu, de
gondolom az adat fontossagaba ez a kis problema
belefer(het).

Remelem mas tud gyorsabban es hasznalhato megoldast adni.
Ami szamunkra (is) kiderult, hogy a samba recycle bin
funkciojat celszeru bekapcsolni...

Udv,
Zsolt