[BSD] Undelete, SOS

Gabriel Androczky gabriel at acc.hu
2004. Sze. 30., Cs, 22:52:15 CEST

Kedves lista!

Van nekem egy nagyonnagy gondom.
Eddig nem szóltam, de most annál inkább jó kis fejtörővel indítom itteni
pályafutásom.

Tároltam egy dedikált HD-n 26 GB-nyi videoanyagot amit egy nagyon rossz
mozdulattal egy Samba share-en át kitöröltem sajnos archiválás előtt (tudom,
nem kérek kommentárt, elég baj ez nekem így is).
Sajnos _reprodukálhatatlan_ anyagról lévén szó kellene valami hathatós
megoldás a visszaállítására ha valaki tudna nekem segíteni (Kürt-ön kívül).

A HD dedikált volt és a partíció UFS.
Semmi rendszerfájl nincs rajta, nem is írtam azóta rá egy bájtot se.
A gépen FreeBSD 4.10 van.

Tud valaki valami értelmes megoldást, tool-t, akármit?

Nézegettem, az rm-nek van egy -W kapcsolója ami elvileg undelete, csak
kellene tudni a fájlok nevét, amit nem tudok :-( és elég sok fájlról van szó
(20-30).

Minden javaslatot szívesen veszek!

Köszönettel:

Gabriel