[BSD] Amavisd-new és perl 5.8.2

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 10., P, 08:46:27 CEST

Hali!

[Porszivo...]

Zsolt Sztankay wrote:

> Ezert celszeru minden perl frissitesnel, verziolepesnel egy
> portupgrade -f p5-\*
> parancsot is lefuttatni.

Valamint az /usr/ports/CHANGES es az /usr/ports/UPGRADING allomanyt
olvasgatni, ott szoktak lenni jo tanacsok ilyen esetekre. Erre is van. :-)

> leszedi... Azt nem tudom, parhuzamosan hogyan lehet portbol mindket
> verzio ala felpakolni. Ez a megoldas elmeleti szinten engem is
> erdekelne.

Alapbol sehogy (hackelni lehet azzal, hogy a forditaskor a paranccsorban
ujradefinialod a PERL_* valtozokat a make.conf-bol), de engem inkabb az
erdekelne, hogy miert lenne erre szukseg? Sajnos a perl modulok
forditaskor tenyleg nezik, hogy milyen gepen es milyen verzioval
fordultak, ezert utana nem mozgathatok verziok kozott jol. Ehhez johet
meg, hogy pl bizonyos modul az egyik verzioban meg kulso, a masikban mar
az alapterjesztes resze, de egy masik verzioban... brrr. Pont ezert
kerult ki a perl az alaprendszerbol az 5.x es ujabb eseten.