Re[2]: [BSD] Amavisd-new és perl 5.8.2

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Sze. 2., Cs, 13:53:24 CEST

KJ> Az jó ha így működik, de van pár perlmodul, aminek a maintanere
KJ> még nem lépett a multi-perl forgatási környezetfelé. Így
KJ> előfordulhat, hogy ha forgatsz valamit aminek van perl modul
KJ> dependjeaminek szintén van perl depenmdje, összekuszálódhat a
KJ> dolog (egyik modulegyikhez-másik modul másikhoz lesz forgatva).
Ezert celszeru minden perl frissitesnel, verziolepesnel egy
portupgrade -f p5-\*
parancsot is lefuttatni. A perl modulok altalaban verzioszamnak
megfelelo konyvtarban vannak, azaz verziolepesnel valtozna a helyuk,
ott keresi a perl. Ja, a portupgrade persze a korabbi verziot
leszedi... Azt nem tudom, parhuzamosan hogyan lehet portbol mindket
verzio ala felpakolni. Ez a megoldas elmeleti szinten engem is
erdekelne. Egy olyat is erdemes megnezni, hogy
pkg_info -R perl-5.6.1_15
illetve amilyen verzioju perl-ed van. Itt kiirja kik fuggnek a
perl-tol. Ezek kozul ujra kell forditani 'portupgrade -f' azokat
amiket az uj verzio alatt akarsz hasznalni. Azt hiszem ennyi.

Udv,
Zsolt