[BSD] Hardware raid megint

Attila Bardi battila at battila.hu
2004. Okt. 29., P, 13:48:05 CEST

On Fri, 29 Oct 2004, Tóth Lilla wrote:

> Félreérted. Nézd meg a 3ware árlistáját.
> Mi kerül látszólag ugyanolyan kártyák közül tízszer annyiba?
> Mindkettő 3ware. Vagy mindkettő adaptec, mindegy.

Ezt nem teljesen ertem, de gondolom masik tipus, masik chip-pel.
pl.: vannak scsi-rol backportolt dolgok is a sata raid vezerloben, esetleg
memoria, ...
Ha leirnad a konkret tipust akkor megmondom, hog ymiert annyi:)))

Bar ha lemered a meh-ben alig kapsz erte par forointot:))

> Azt tudom hogy a scsi diszk fajlagosan drágább, de _két_
> scsi kártyáról beszéljünk mondjuk vagy két sata-ról.

A performanci es a feature-k listaja;))

> ps: Mindig ilyen gyorsan válaszoltok? :-)

Hat persze!:))

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu