[BSD] raid1

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 27., Sze, 09:44:32 CEST

Lam Zoltán wrote:
> Úgy látom SW raidet kell használnom pénzhiány miatt... és mert a
> 3ware kártyák amiket itt láttam mind 64 bites pci-be mennek és nekünk
> olyan nincs :)
A 64 bites kártyát be tudod dugni a 32 bites slotba is.

> Veszek egy HPT* chippel rendelkező gagyi sw-raid kártyát és azzal
> csinálok valamit.
Szíved joga.

> Beteszek 2 db Samsung winyót és mirrorba teszem vinummal (Valahogy
> a howto alapján :) ) Még annyi kérdésem lenne, hogy mi történik, ha
Ha gagyi sw raid kártyát veszel, akkor nem kell vinum, megcsinálja neked
az ATA driver.

> elszáll az 1ik winyó... a másikról még fogok tudni bootolni vagy
> varázsolni kell? Ha van új winyóm bele, akkor létre kell hoznom 1
Ha gagyi swi raid kártyád van, be fogsz tudni bootolni.

> partíciót rajt ami akkora mint a másik winyó és a vinumba valahogy be
> kell varázsolnom és akkor automatán letükrözi az új betett winyóra a
> rendszert? A hardware-s kártyák megcsinálják azt is, hogy beteszem a
Most vinumról beszélsz, vagy gagyi sw raid kártyáról?

> zacsiból kivett szüz winyót, betolom a gépbe, bekapcsolom és letükröz
> mindent még a particiót is létrehozza? Vagy ez csak álom? :) Még mindíg
Nem álom. Az ATA driver diszk szinten tükröz.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536