[BSD] raid1

Lam Zoltán lamzor at freemail.hu
2004. Okt. 26., K, 21:05:37 CEST

Hello!

Úgy látom SW raidet kell használnom pénzhiány miatt... és mert a
3ware kártyák amiket itt láttam mind 64 bites pci-be mennek és nekünk
olyan nincs :)
Veszek egy HPT* chippel rendelkező gagyi sw-raid kártyát és azzal
csinálok valamit.
Beteszek 2 db Samsung winyót és mirrorba teszem vinummal (Valahogy
a howto alapján :) ) Még annyi kérdésem lenne, hogy mi történik, ha
elszáll az 1ik winyó... a másikról még fogok tudni bootolni vagy
varázsolni kell? Ha van új winyóm bele, akkor létre kell hoznom 1
partíciót rajt ami akkora mint a másik winyó és a vinumba valahogy be
kell varázsolnom és akkor automatán letükrözi az új betett winyóra a
rendszert? A hardware-s kártyák megcsinálják azt is, hogy beteszem a
zacsiból kivett szüz winyót, betolom a gépbe, bekapcsolom és letükröz
mindent még a particiót is létrehozza? Vagy ez csak álom? :) Még mindíg
nem tudom melyik lenne legjobb módszer ha HPT* kártya meg 2 db
Samsung 80G 7200 IDE winyó áll renrelkezésemre és azokkal akarok
valamit kezdeni... (Vinumot használtam csak eddig, azt is csak raid0-hoz)

Azért köszi a pixel.hu linket, tetszik az a SATA fiók, azt hiszem ha lesz
pénz akkor majd jól fog jönni az a SATA fiók!

Köszönöm a segítséget!

www.pixel.hu