[BSD] load balancing

Váczi Pál pvaczi at freemail.hu
2004. Okt. 15., P, 00:38:03 CEST

Marton Fabo wrote:

> Szerinted, ha azt irom, hogy "tenyleg nem jogosit fel", az azt jelenti,
> hogy szerintem feljogosit?

bar ugy erzem abbol amit irtal, hogy tulajdonkeppen elfogadod ezt a
gyakorlatot, tenyleg irod az elejen, hogy nem jogosit fel. igazad van, bocs.

> Es azert ne tevedjunk el. Egy repulot legyartani az pontosan annyi
> munkaba es koltsegbe kerul, hogy beszerezd a hozza valo anyagokat, es
> osszerakd a gepet. Ezen nincs sok minden vitatkozni valo.
>
> Viszont egy szoftvert eggyel tobb peldanyban eladni, az kb. 0 bekerulesi
> es munkakoltsegbe kerul.

csak elotte vissza kell jonni a fejlesztes koltsegenek. ezt meg beloni
egy it projekten szerintem lehetetlen (mar eleve a fejlesztesi koltseg
nem tervezheto jol szerintem, hatmeg az eladott peldanyszam, hacsak nem
fix vevorol van szo). igy marad a durva becsles, es onnantol remeljuk,
hogy minel tobb bejon. es ebbe nem feltetlenul fer bele az ingyen masolas.
hacsak nem lottek tul az arakat, ami azert nem ritka.

>Ilyen feltetelek mellett nem artana, ha az
> ertekesitesi ara legalabb valamennyire tukrozne, hogy az aktualis
> vevonek mennyi haszonra lesz eselye szert tenni az adott szoftver altal.
> Es akarmit mondasz, ez marhara nem ugyanannyi amerikaban, mint itt.

na itt viszont stimmel a repulos pelda...

> UI.: es akkor nem mentem bele abba a sajat privat idealista
> elkepzelesembe, hogy szerintem minden szoftvert, mint olyat allami
> szinten kellene (adopenzbol) *egyszer* felvasrolni, es onnantol ingyen
> elerhetove tenni barki szamara

azaz az osszes programozonak elete vegeig jol fizetett, biztos allast
nyujtani? rad fogok szavazni :-)