[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 22:35:14 CEST

On Oct 14, 2004, at 8:43 PM, Váczi Pál wrote:

> probalj meg osszerakni egy jol mukodo legitarsasagot ingyenes
> gepekbol. az se fog menni. csak mert a szoftvert konnyu ellopni pl. a
> repulohoz kepest, ez feljogosit, hogy belefogj egy uzletbe a lopasra
> alapozva?

Szerinted, ha azt irom, hogy "tenyleg nem jogosit fel", az azt jelenti,
hogy szerintem feljogosit?

Es azert ne tevedjunk el. Egy repulot legyartani az pontosan annyi
munkaba es koltsegbe kerul, hogy beszerezd a hozza valo anyagokat, es
osszerakd a gepet. Ezen nincs sok minden vitatkozni valo.

Viszont egy szoftvert eggyel tobb peldanyban eladni, az kb. 0
bekerulesi es munkakoltsegbe kerul. Ilyen feltetelek mellett nem
artana, ha az ertekesitesi ara legalabb valamennyire tukrozne, hogy az
aktualis vevonek mennyi haszonra lesz eselye szert tenni az adott
szoftver altal. Es akarmit mondasz, ez marhara nem ugyanannyi
amerikaban, mint itt.

mortee

UI.: es akkor nem mentem bele abba a sajat privat idealista
elkepzelesembe, hogy szerintem minden szoftvert, mint olyat allami
szinten kellene (adopenzbol) *egyszer* felvasrolni, es onnantol ingyen
elerhetove tenni barki szamara