[BSD] load balancing

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 14., Cs, 17:28:59 CEST

Halihó!

2004. október 13. 16.06 dátummal Adam Szilveszter ezt írta:
> c) A menet kozbeni szerzodesmodositas az elofizeto karara altalaban
> azzal a lehetoseggel jar, hogy az elofizeto szabadul az esetleg vallalt
> husegnyilatkozata alol is.
  Apropó Vodafone, amivel a későbbiekben példálózól... :)
  Ők nem módosították menet közben a szerződést. Ugyanis benne volt, hogy
ezeket az árakat (3 hónap ingyen, utána korlátlan elérés 3125Ft/hó) egy
éven át vállalják (a reklámban is!!!). Csak sokan nem olvasták el... sem a
reklámot, sem a szerződést... pedig megtehették volna. Igaz, én az ÁSzF-et
is elkértem és csendesen átolvastam a sarokban.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141