[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 08:37:06 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> a) minden csomagar egy kalkulacio eredmenye, amiben sosem az all a
> hasznalat merteke mellett, hogy "korlatlan" mert annak nincs ara. A
Szerintem ebbe sokan nem gondolnak bele...

> b) Az Axelero tudtommal nem profital valami sokat abbol, hogy a Matav
> csoport tagja, sajnos nem igazan veszik oket komolyan a "nagy testverek"
> mert ahhoz ok tul kicsik. Az arkepzesben pedig tenyleg nem lehet oket
http://hirek.prim.hu/cikk/40716/
Ott még csak feltételezés volt, azóta már tény. Az Axelero idén először
nyereséges. Azért érdemes összehasonlítani a nyereségét a Matáv csoport
többi tagjával (Matáv, T-Mobile, hogy csak a nagyobbakat említsem).

> tudnak tobbet tenni. Ami miatt nekem az Axe szimpatikus, az az, hogy
> tudtommal az ISP-k kozul nekik egyedul van (igaz nem hivatalos) webes
> forumuk, ahol tenylegesen meg is lehet talalni az illetekeseket, nem
> kell a telefonon penzert hallgatni a "minden ugyintezo foglalt" zenet.
> Pl szamlazas ugyben volt kerdesem, es az illetekes csoportvezeto a weben
> par oran belul, de legkesobb masnapra (!) valaszolt es segitett. Mashol
> azert ez nem mindig ilyen jo...
Azért itt sem mindig :-O

> lesz a vege, de azert az biztos, hogy ma mar ugyanazt ugyanugy egy
> szolgaltato se meri megcsinalni, nincs is "korlatlan" GPRS Internet
> hozzaferes mar sehol. Egyebkent oket is az osszforgalom izgatta, a cella
De azért a hőbörgések ellenére még mindig a Vodafone a legkedvezőbb.
Elég megnézni mondjuk a T-Mobile GPRS árait, főleg külföldre (igaz már
régen néztem, javítsatok ha azóta jobb :). Mérföldekkel drágább, mint a
Vodafone, bár gondolom emiatt jobb is (kevesebben használják, meg az
infrastruktúra is komolyabb szerintem).

> terheles nem volt donto, mert a konfiguracio olyan, hogy a hanghivasok
> elonyt elveznek a GPRS kapcsolatok elott, ergo a letoltok csak azt
> kaptak ami maradt. Garantalt savszelrol meg tenyleg nem volt szo anno
> sehol.
Ezen is felháborodás volt, mert sokszor nem maradt semmi. A letöltőknek.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536