[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 14., Cs, 13:35:40 CEST

[Kettot egy csapasra. Hatekonysagnoveles rulezzz!]

Hajdú Zoltán wrote:
> On 2004. 10. 14., Attila Nagy has wisely spoken:

Szerencsere nem ennyire szigoru a dolog. Bar egyesek (MAHASZ) valoban
szeretnenek egy kis FUD-ot terjeszteni az ugyben.

> Bár nem vagyok otthon a szerzői jog bugyraiban, de úgy tudom, az is
> magáncélú másolás, ha a haverod audio CD-jét magadnak átírod, vagy ha
> mp3 -at töltsz le és azt írod ki. Ennek az ára a jogdíj, amit a holo
> matrica igazol.

Igy van. Az ami valtozott, hogy ha massal iratod at szamitogeppel (vagy
adathordozora) a stuffot az mar nem magancelu, de ha te kered el tole,
es s.k. megcsinalod az igen. Jo mi? :-)