[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 13:48:55 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> Igy van. Az ami valtozott, hogy ha massal iratod at szamitogeppel (vagy
> adathordozora) a stuffot az mar nem magancelu, de ha te kered el tole,
> es s.k. megcsinalod az igen. Jo mi? :-)
És ez egyébként teljesen legális és ezt fizetem meg?

Viszont ha ezt nagy tételben csinálom már nem legális. És ha az
Interneten csinálom az sem. Nem hézagos ez egy kicsit?

Külföldön hogy van? Ott is megengedett ha lemásolja a haverom és anélkül
használja, hogy fizetne érte?

Következő kérdésem: miért csak a zenékre fizetünk ilyet? A filmekre, a
szoftverekre, a könyvekre (ez a másolási díj a papír árában?), stb-re
miért nem?
Vagy inkább: ezekre miért igen? :)

Elképzelhetetlenül cselesek ezek. Eddig azt mondták illegális, de abba
bele lehet kötni. Most legálissá tették, de ezért mindenkinek fizetnie
kell. Ebbe már nehezebb belekötni.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536