[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 13:04:47 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> Sajnos a hir annyiban igaz, hogy alaphelyzetben kozos jogkezeles ala
> tartozik a zenek Internetes letoltesre felkinalasa akkor is, ha ingyen
> csinalod. A kozos jogkezelos az Artisjus. De ha te vagy a jogosult
> (szerzo, eloado) akkor kerheted, hogy teged ne jogkezeljenek (a torveny
> ugy fogalmaz, hogy "tiltakozhatsz a kozos jogkezeles ellen") es akkor
> onnantol minden mehet.
Megnéztem az artisjus oldalát.

OpenBSD MIRROROK! FÉLJETEK! Thuglife, bazze, te meg ne mereszd a segged,
hanem írj gyorsan Theonak, hogy tiltakozzon a közös jogkezelés ellen. :)

Beteg ez az ország én mondom.

Egy dolgot mondjon már meg valamelyik okostojás, ha már jogászkodunk. Mi
a definíciója a zenének? Kötelez-e törvény arra, hogy egy általam
feltalált zene kódolási eljárást közkinccsé tegyek?

Csak mert szerintem a /vmunix zene, csak egy olyan kódolással van
ellátva, ami még nem publikus. Vagy hogy a másik oldalról fogjam meg a
kérdést: a gizike.mp3 valójában nem zene (még ha a te mp3 lejátszódban
gizike is énekel rajta), hanem egy olyan adattömörítési eljárás
kimenete, amelyet én fejlesztettem ki.

Mit mondanak erre a jogászok?

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu