[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 14., Cs, 12:40:04 CEST

Attila Nagy wrote:

> Ha valaki érti a jogot mondja már meg: ha kiteszek egy mp3-at az
> Internetre, amin az hallható, hogy egy kiadós bableves után milyen jókat
> tudok fingani, az után nekem kell közvetítés, vagy egyéb címszó alapján
> jogdíjat fizetnem (amit majd elméletileg visszakapok)?
>
> Csak mert mag régebben mondott valami olyasmit, hogy nálunk az ingyenes
> zenét sem terjeszthetem ingyen.

Sajnos a hir annyiban igaz, hogy alaphelyzetben kozos jogkezeles ala
tartozik a zenek Internetes letoltesre felkinalasa akkor is, ha ingyen
csinalod. A kozos jogkezelos az Artisjus. De ha te vagy a jogosult
(szerzo, eloado) akkor kerheted, hogy teged ne jogkezeljenek (a torveny
ugy fogalmaz, hogy "tiltakozhatsz a kozos jogkezeles ellen") es akkor
onnantol minden mehet.