[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 12., K, 09:08:10 CEST

LiRul wrote:
> Errol esetleg vmi RTFM? En axelero oldalat neztem (mivel nekem ott van
> kabelnetes elofizetesem), es ott meg ki is volt irva, hogy kozel s tavol
> nem lesz egyhamar 512/128-nal gyorsabb kabelnet csomagjuk. A tvnet ha
> jol latom Bp-en mar csak egyetlen egy keruletben szolgaltat cablenetet,
> naluk mondjuk lattam 768/256-os csomagot is. A chellot meg had ne
> emlitsem a maga nevetseges letoltesi havi limitjevel...
OK, elnézést. UPC-re gondoltam. Ott 512k/768k/1M van most ha jól láttam,
szolgáltatási körzettől függően. A letöltési limitről, illetve annak
nevetségességéről pedig inkább csak azok gondolkozzanak, akik a német 3
Mbps-es árakkal jönnek :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536