[BSD] load balancing

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Okt. 12., K, 12:13:04 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 09:08:10AM +0200, Attila Nagy wrote:

> OK, elnézést. UPC-re gondoltam. Ott 512k/768k/1M van most ha jól láttam,
> szolgáltatási körzettől függően.

Ahm latom igy oke.

A letöltési limitről, illetve annak
> nevetségességéről pedig inkább csak azok gondolkozzanak, akik a német 3
> Mbps-es árakkal jönnek :)

Valo igaz, hogy bongeszgetve a kulfoldi arlistakat es csomagokat, nagyon
sok helyen ez a default, hogy van havi letoltesi limit. Felek, hogy at
fogjuk venni ezt a szabalyozast. Eleg ha csak az axelero megteszi, utana
mar mindenki kovetni fogja IMHO. De ne legyen igazam.

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...