[BSD] samba ports gond

vas.peter at axelero.hu vas.peter at axelero.hu
2004. Nov. 15., H, 13:28:52 CET

Sziasztok!

Következő volna a kérdésem (lehet, hogy tök egyszerű, de nem
találtam rá magyarázatot.)
Szeretném a samba-t (/usr/ports/net/samba3) letölteni és
telepíteni a ports listából,  azonban a szerver ahonnan
leszedné (us3.samba.org) hosszú ideje nem elérhető.  Proxy
mögött vagyok, de a fetch konfigolva van, műxik is a ports
letöltés, másik csomaggal kipróbáltam. Azonban a samba-t,
nem tudom leszedni, hiába frissítettem a ports listát, akkor
is ugyanarra az URL-re menne.
Kérdésem a következő: hogyan lehet átírni a samba3-nak  a
MASTER_SITE-ot, mert valszeg onnan akarja venni a
beállításokat, amik már nem élnek.  A Makefile-on belül a
MASTER_SITE-ra sajna nincs URL, csak egy változó, azaz
máshonnan veszi, csak nem találtam meg, honnan. Ha leszedtem
a csomagot és manuálisan akartam lefordítani és telepíteni
nem szerette, valami miatt akkor is az ftp-n kereste volna.
Segítséget előre is köszönöm!

Vas Péter