[BSD] random restet

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Május. 11., K, 14:24:46 CEST

On Tue, 11 May 2004, Scr34m wrote:

> A halokartya alaplapi intel gigas az ha tul sok infot kap nem, okozhat
> resetet ?

Ez azert eleg furcsa volna. En broadcom gigabit kartyaval eleg jol tudom
halytani a hallot. Eleg furcsa volna, ha rendeltetes szeru mukodestol
hasra esne a rendszer...
Elottem szolokhoz csatlakozom: vagy HW hiba, vagy driver hiba.
Ez utobbi kevesbe valoszinu, mert az inkabb panic-okat okozna...

Udv:
	Mohacsi Janos