[BSD] random restet

Scr34m scr34m at frontember.hu
2004. Május. 11., K, 14:36:23 CEST

Aham azt hiszem a raid kartya lessz a problemas
amit Zahemszky Gabor is mondott.

Most setit futtatok 6 szalon a terheles mar 6 felett van es eddig a
reset mindig 1 es load alatt volt.

Most neztem apache statot es ott hirtelen megurast lattam a keresekben
mivel egyenlőre csak webmail fut és maildirt hasznalok ebbol adodoan
lehet hogy a vinyora szakado hirtelen terheles okozza aproblemat.

Most keresek valami memoria zabalo progit hogy a memoria hibat ki tudjam
zarni es ha az is beint es jo akkor csak a raid kartya vagy az alaplap
marad.

--
Scr34m
http://frontember.hu - ICQ://122502783 - mailto:scr34m at frontember.hu