[BSD] 5.2.1 frissites

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Már. 18., Cs, 10:49:19 CET

> ... nem ajanlott dinamikusan linkelt shelleket hasznalni rendszer
> helyreallitasnal ...
Ezt igy nem tudtam, koszi az infot. Szerencsemre a bash nyero ez
ugyben...

> Hat azert ha igenyes vagy akkor nem zuzol csak ugy ra a mounttal,
> hanem elobb megbizonyosodsz arrol, hogy ez biztonsagos:
Igazabol az vezerelt, hogy nem leallt a rendszer, hanem en inditottam
ujra, ergo nem lehet rajta hiba. Vagy ne bizzak senkiben, csak az fsck
outjaban? :)

> es persze a swapot is aktivalni celszeru ha van:
> swapon -a
Ooops. Ezt nem is tudtam, hogy swap sincs.

> esetleg beallitod a pontos idot
> adjkerntz -i
Ezt sem tudtam...

> Nem ez mindenkinel igy van mert ez a dokumentalt viselkedes :-)
Khm, igaz. De az embernek nem mindig van kedve egy rakas oldalt
elolvasni 4 sor informacioert. Meg neha nagyon debil peldakon keresztul
mutatnak be valamit es egy betut sem lehet erteni (vagy en vagyok
gyengeelmeju :). De nem sirankozom, szerencsere mar a digger modon tul
vagyok.

> Nem celszeru kikerulni, mert a make installworld minden alaprendszer
> allomanyt kicserel, ami nehez tud lenni akkor, ha az allomanyt mondjuk
> eppen egy daemon hasznalja, vagy egy masik felhasznalo... es akkor ott
> maradsz egy felig frissitett redszerrel.
En nem az egesz reboot procedurat akarom kikerulni, mert azt persze
ahogy irtad, logikusan nem lehet, hanem a reboot utani mount es egyeb
teendoket. De ezek szerint a single user uzemmod direkt ilyen, nincs
"kerulout".

Mindenesetre koszonom az altalam nem ismert infokat.

Udv,
Sztankay Zsolt