[BSD] bsd help

Robert Nagy robert at openbsd.org
2004. Jún. 23., Sze, 11:47:59 CEST

Stardate [040623 09:14]. Ádám Csongor of Borg wrote:
> Ezzel hadd ellenkezzem. En nagyon jol emlekszem mikor OBSDt akartam
> hasznalni, jopar port nem fordult le. Ha jol emlekszem koztuk volt pl. olyan
> szamomra fontos progi is mint az xmms, de voltak masok is kicsit regen volt
> bocs nem emlekszem pontosan, csak arra emlekszem, hogy jopar volt. Amugy
> most mar latom te vagy a maintainer ugyhogy biztos rendbe tetted :)
> Szerintem most is csak ra kell grepelni egy-ket konyvtarban levo makefilekre
> azzal hogy "broken" es tobb mint sikerrel jarnal. (Arrol nem beszelve hogy
> [...]
Ezzel had ellenkezzem en. Nem hiszem hogy nem fordult le. Valoszinuleg
rossz ports treet toltottel le (valszeg currentet) es azt egy release
userlanden probaltad leforditani. Ezt azert merem kijelenteni mert 1.5
honappal release elott freezelik a treeket es csakis tesztek folynak.
Az hogy xmms nem fordul az 2 nap utan kiderult volna. Tehat PEBKAC. ;)

--
Robert Nagy