[BSD] bsd help

Szekeres Szilárd szeszilard at megasoft.hu
2004. Jún. 23., Sze, 09:20:41 CEST

Hali!

----- Original Message -----
From: "Ádám Csongor" <adam.csongor at seznam.cz>
To: "Magyar BSD levlista" <bsd at hu.freebsd.org>
Sent: Wednesday, June 23, 2004 9:14 AM
Subject: Re: [BSD] bsd help

> Hello

olyan
> szamomra fontos progi is mint az xmms, de voltak masok is kicsit regen
volt
> bocs nem emlekszem pontosan, csak arra emlekszem, hogy jopar volt. Amugy
> most mar latom te vagy a maintainer ugyhogy biztos rendbe tetted :)
> Szerintem most is csak ra kell grepelni egy-ket konyvtarban levo
makefilekre
> azzal hogy "broken" es tobb mint sikerrel jarnal. (Arrol nem beszelve hogy
> szamos progi nincs is meg az OBSD treeben de ez egy masik dolog nem ez a
> vita targya..)

En elolvasom a /usr/ports/CHANGES -t, aztan kesz :-) Szerintem a ports
nagyon jo, problemat nekem nem okozott meg soha. Igaz azonban, hogy
munkaallomasnak nem FreeBSD-t hasznalok, igy nem talalkozok olyan "szornyen
durva" ports hianyossaggal, hogy a gkrellm plugin kezelo pulginje hibasan
kerult be a faba :-))))

By,

Szilard.

#kldload one_half