[BSD] bsd help

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Jún. 22., K, 17:31:33 CEST

On Tue, 22 Jun 2004, Robert Nagy wrote:

> Itt nem freebsd rol van szo AFAIK. En nemtudom, hogy freebsd nel, hogy
> buildelik a csomagokat nem is nagyon erdekel. Viszont az OpenBSD csomagok
> kozott nemigen fogsz talalni olyat ami nem ugy van perditve ahogy annak
> lennie kell. Nincsenek elbaszott dependencyk es nem koti meg a kezedet.
> Most nem akarom freebsd ports treet lehordani, de tenyleg sokat ganyolnak.
> Es ez latszik is a csomagoknal. Az optimizaciorol annyit szeretnek mondani,
> hogy legszives olvasd el ezt: http://funroll-loops.org/
> Igaz gentoo rol van szo de ugyanez ervenyes minden build es optimizacio
> [...]

Nem tudom, hogy hol vannak a FreeBSD-ben el...ott dependency-k, eddig en
nem talalkoztam ilyennel. Ha release-t hasznalsz, akkor soha nem lesz
problemad... Ha release kozben kell csomagot cserelned, akkor lehetnek
problemak, de akkor celszerubb ports-ot hasznalni.. Mire gondolsz, hogy
latszik a ganyolas a FreeBSD csomagoknal?

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98