[BSD] bsd help

Robert Nagy robert at openbsd.org
2004. Jún. 22., K, 18:06:48 CEST

Stardate [040622 17:31]. Mohacsi Janos of Borg wrote:

> Nem tudom, hogy hol vannak a FreeBSD-ben el...ott dependency-k, eddig en
> nem talalkoztam ilyennel. Ha release-t hasznalsz, akkor soha nem lesz
> problemad... Ha release kozben kell csomagot cserelned, akkor lehetnek
> problemak, de akkor celszerubb ports-ot hasznalni.. Mire gondolsz, hogy
> latszik a ganyolas a FreeBSD csomagoknal?
>
> Udv:
>

> Janos Mohacsi
> Network Engineer, Research Associate
> NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
> Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98

Ha jol emlekszem konkret pelda az volt, hogy glib major valtozott. Ezzel
nem is lenne problema, ha a glibtol fuggo csomagokat ujraperditettek volna.
Ez nem tortent meg. Sikerult el***szni tobb ezer csomagot. Eleg kellemetlen
elmeny volt. release-t? Most ugye viccelsz? Ezen kivul nem egy olyan
alkalom volt, hogy a plistet frissitsek, igy nekem kellet kitisztatni
${LOCALBASE} -t is. Ez is eleg vicces. A FreeBSD ports tree karbantartoi arra nem kepesek,
hogy security fixeket commiteljek a taggelt release agba. Ez szamomra *igen* nevetseges.
Felre ne erts en nem leokadom a freebsd ports treet, csak a hianyossagokat
mondom el amire te hivatkozol.
Akkor soha nem lesznek problemaim? Ezt ugye te se gondoltad komolyan?!

udv
--
Robert Nagy